EUROCARGO: KAMION KOJI GRAD VOLI.
EUROCARGO je savršeno vozilo za dostavu od vrata do vrata, za misije širom grada i za sve druge poslove u gradskim središtima. Zahvaljujući idealnoj širini kabine (2,1 m), velikom uglu upravljanja (52 stepena) i niskom krugu okretanja u svojoj kategoriji (malo ispod 11 metara za verziju s međuosovinskim razmakom od 2790 mm), savršen je za zadatke u urbanim područjima.
UDOBNOST I ERGONOMIJA NA VISOKOM NIVOU.
Komande na upravljaču omogućuju vozaču potpuno sigurno korištenje radija i telefona. Vozilo također ima više ergonomskih kontrola za kontrolu klime, svetla i automatski/automatizovani menjač. Sve ima svoje mesto, na dohvat ruke: ima puno pretinaca za stvari i dokumente, posebne pretince za kartice i šipku za vešanje na zadnjem zidu kabine.
Na konzoli sa vozačeve strane nalaze se dva praktična držača za boce, utičnica od 12 V i opcija za utičnicu za komprimovani zrak.
Unutrašnjost kabine opremljena je sedalima obloženim elektro-zavarenom tkaninom; opcijski je dostupno vozačevo sedalo visoke udobnosti sa vazdušnim vešanjem, s potpuno podesivim naslonom, sigurnosnim pojasom podesivim po visini, presvlakama dvostruke gustoće i ventilacijom. Naslon za ruke dostupan je kao dodatna oprema za sva sedala sa vazdušnim vešanjem.
Zahvaljujući linearnoj armaturnoj ploči i kompaktnim dimenzijama tunela motora, vozač može lako napustiti vozilo s bilo koje strane kabine.
SIGURNOST: VAŽNOST PREVENCIJE
Osim svoje robusnosti i pasivne sigurnosti, EUROCARGO štiti vozača i teret zahvaljujući:
VEĆA FLEKSIBILNOST, NIŽA POTROŠNJA GORIVA I ODRŽIVOST
Motori na EUROCARGO-u su Tector 5 četverocilindrični 4,5-litreni i Tector 7 šestocilindrični 6,7-litreni dizelski motori. Asortiman uključuje sedam nivoa snage od 160 do 320 KS, s najvećim okretnim momentom od 1100 Nm, upotpunjenim CNG motorom koji isporučuje 750 Nm obrtnog momenta i 204 KS. Ovi motori su upareni sa 6- ili 9-brzinskim ručnim menjačima, 6- ili 12-brzinskim automatskim ili automatskim menjačima s pretvaračem obrtnog momenta.
Ekskluzivni IVECO HI-SCR sistem naknadne obrade je lagan i efikasan te eliminiše
zastoje regeneracije.
Nadalje, EUROCARGO Natural Power je posebno udomaćen u većim gradovima – njegova niska emisija znači da je dopuštena vožnja u zonama ograničenog saobraćaja, a njegov tihi rad (5 dB tiši od dizela) čini ga savršenim za rad noću.
RADNI KOLEGA NA KOJEG SE MOŽETE OSLONITI
EUROCARGO privlači kupce zbog svoje pouzdanosti i robusnosti: dva kvaliteta koje dolaze od šasije, napravljene su iz teškog prevoza i dizajnirane da budu izdržljive i da izdrže veća opterećenja (npr. neuravnotežen teret ili nagla promena smera).
Kako bi se prilagodio bilo kojoj vrsti misije, EUROCARGO nudi mnogo različitih rešenja vešanja: parabolične, polueliptične lisnate opruge i vazdušne ovese. Vazdušnim ovesima upravlja ECAS (Electronically Controlled Air Suspension) sistem, koji garantuje konstantan položaj vozila bez obzira na nivo opterećenja.
Prednja i zadnja osovina te kočioni sistem garantuju da mehaničke karakteristike ostaju pouzdane tokom vremena. Sistem kočenja je vazdušno-hidraulični u rasponu od 7,5 do 10 tona i potpuno vazdušni u rasponu od 11 do 18 tona. Sve verzije 4x2 standardno su opremljene disk kočnicama.
SVESTRANOST
Od dostave do izgradnje, od prevoza hladnjačama do gradskih usluga, EUROCARGO je najsvestranije vozilo u svojoj kategoriji, a takođe ga je lako nadograditi. Izrađen od čelika visoke čvrstoće livenja, okvir šasije može primiti karoseriju dužine od 4265 do 10175 mm; bočni elementi su paralelni po celoj dužini i unapred su konfigurisani kako bi se pojednostavila montaža nadogradnje.
Eurocargo nudi tri različite vrste kabine kako bi zadovoljio zahteve svakog posla: dnevnu kabinu, kabinu za spavanje i kabinu za posadu.
EUROCARGO je ukupno dostupan u 11.000 VERZIJA verzija, koje proizlaze iz kombinacije njegovih varijanti proizvoda: dve vrste pogona, 14 nivoa ukupne težine vozila i sedam izlaznih snaga, 12 menjača, 15 međuosovinskih razmaka i tri vrste kabine s dva krova – uZ dodatak širokom rasponu sistema vešanja, prenosnih odnosa, osovina i priključnih vratila (do 1100 Nm).